Här är lataste sätten att få ut friskvårdsbidraget

Mer
4 år 7 månader sedan #1186886 av Geta
Tjejer som rider får mycket annat på köpet. De klarar sig ofta bra i arbetslivet, då de har lärt sig att samarbeta med en häst. Den som har skrivit den här rubriken är nog kort i huvudet.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186896 av Richard
Jag är vice VD men tar inte ut ett öre i ersättning, för jag har 100% sjukersättning. Men får dra av ca 5 000 kr för min golf!

Det är helt lagligt, vi har ju en revisor som granskar det, o jag är bara vice VD på pappret.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186946 av krokus

Nissegossen skrev: Ja, jag vet men tror du att du får ett jobb eller är ambitionen inte där? Det är i alla fall bra att de som jobbar kan få bidraget?

Om jag börjar jobba och får friskvårdsbidrag, kommer jag helt klart använda det! :tummenupp
Mer
4 år 7 månader sedan #1186951 av Nissegossen

krokus skrev:

Nissegossen skrev: Ja, jag vet men tror du att du får ett jobb eller är ambitionen inte där? Det är i alla fall bra att de som jobbar kan få bidraget?

Om jag börjar jobba och får friskvårdsbidrag, kommer jag helt klart använda det! :tummenupp


Det förstår jag, men du var sur för att du inte får det om du inte jobbar, så läste jag det du skrev?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1186953 av krokus
Nisse,
Nej, jag är sur över att Expressen anser att ridning är en lat/slapp träningsform.

Mer
4 år 7 månader sedan #1186954 av Geta
Journalister eller rubriksättarna är inte alltid så kunniga i ämnena som de skriver om. De vill bara väcka sensation.