Den förföljde juden som rekvisita

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203815 av Recard2016
Sök på historikern på dina egna kommentarer om judar e mitt tips. Intressanta när de attackeras av muslimer, invandrare, annars inte.

Jag har hört om "hur judarna flyr o inte vågar vara kvar i malmö eller/och sverige" en miljon ggr. Oftast från folk med ytterst tveksamma politiska åsikter i övrigt, det grundar sig aldrig på nåt verkligt medlidande med judarna utan ja de används som rekvisita.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203819 av Geta
Redan när jag var barn såg jag dokumentärer i TV om koncentrationslägren. I realskolan fick vi se andra filmer. Jag har varit i Israel i Yad Vashem i Jerusalem. För mig är judar inte något nytt ämne. Problemet är att vänstern inte tycker att antisemitism är något fel. Det måste vara en blind fläck.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203820 av Recard2016
Japp igen judarna som rekvisita, denna gången e de vänstern. Har du varit i Palestina?
Mer
4 år 5 månader sedan #1203821 av Cosmos
Jag har tänkt på detta många ggr. Att man använder de lidande judarna för att förkroppsliga rasismen i sin renaste form. Driftiga och förmögna judar spottar man däremot på. De är kapitalismen i sin renaste form, anser vänstern och tänker då inte ett ögonblick på det egna hyckleriet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203825 av Recard2016
Hela den här mannens familj satt på koncentrationsläger o han fördömer staten Israel.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203826 av Geta
Nej, jag har inte varit i Gaza. Är problemet att muslimer förföljer judar i Malmö så att de måste flytta.