IRAN: psykiatrin: könsbyte eller dödsstraff!i avdelning: Satans Djävulskap

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210889 av Clean
Har inte haft tv på typ 10 år! Däremot lyssnar jag på P3 där har dom lite nyheter varje dag. Nyheterna är det enda jag saknar när jag har ingen tv.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210893 av Geta
Det går lika bra att följa med i nyheterna på radion.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210902 av Clean
Ja man kan tycka det men jag lyssnar bara på P3, och på P3 har mera lättsammare nyheter. Gillar inte dom andra radiokanalerna!
Mer
4 år 4 månader sedan #1210941 av Nissegossen
Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1210944 av Clean

Nissegossen skrev: Iran förr stod västländerna nära men det är politik med olja dvs pengar som styr. Tydligen Trodde USA att det skulle vara bäst att stödja Mullorna men USA fick finna sig i, att Iran gav dem kalla handen


Hade inte Iran en ledare som hade demokratiska värderingar som avsattes för islam och dess ledare tog över så blev det en diktatur?

Så är det pengar som driver politiker? Eller har jag psykos nu igen?
Mer
4 år 4 månader sedan #1210951 av Geta
Shahen styrde Iran tidigare. Han stod USA nära. För 40 år sedan gjorde kommunisterna revolution och kastade ut shahen. Då tog muslimerna makten och avrättade kommunister.
sv.wikipedia.org/wiki/Mohammad_Reza_Pahlavi

Hans fru Farah Diba var som Jackie Kennedy en stilikon.
www.svd.se/nahid-filmade-sin-forna-fiende