Allt fler beslut verkställs inte av kommunerna (Sveriges Radio)

Mer
4 år 4 månader sedan #1216462 av Nissegossen
Det är inte så för mig, priserna ökar tro mig jag tummar på varje sedel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1216463 av Geta
Jag får utdrag från ICA, där jag köper all mat. I år har inte maten blivit dyrare än förra året. Svart på vitt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1216464 av Clean
Ja var otydlig men bostadstillägget har sänkts i samband prisutvecklingen. Som dom har smugit med.

Ja pensionen i förhållande i hur hårt vissa jobbat inte får credit för eller lönen som dom har är en skam
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1216467 av notwoodstock
Tänk de som en oväntad utgift - typ tandkräm, innebär en katastrof för.

Och sedan finns det Judiska Förbundsnamnet ”Herren vår försörjare”. Än så länge håller det!
Last edit: 4 år 4 månader sedan by notwoodstock.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1216496 av Nissegossen

notwoodstock skrev: Tänk de som en oväntad utgift - typ tandkräm, innebär en katastrof för.

Och sedan finns det Judiska Förbundsnamnet ”Herren vår försörjare”. Än så länge håller det!


Katolska kyrkan är giriga liksom många Judar, katolska kyrkan är mycket rik och delar inte med sig.Även inom klostren har de mycket pengar, de "ser" inte de fattiga

Var en barmhärtig sammarit

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1216498 av memphis
Mat, kläder och tak över huvudet är vad som sägs behövas av många kyrkor/religioner. Tandkräm ingår nog inte. Och absolut inte mobiltelefoner och Nike-skor.