Fattigpensionärer - När Al-Moustaffa lever lyxliv på staten?

Mer
3 år 11 månader sedan #1253106 av Richard
Nja..
55 miljarder klimatflyktingar!?
Det bor väl typ 7-8 miljarder människor på hela jorden?
Mer
3 år 11 månader sedan #1253110 av Clean
Jag har inte sovit på flera dagar sorry menade miljoner och inte miljarder! Men du som är så himla smart borde väl förstå att jag är trött efter flera dygn vaken härinne menar miljoner väl? 55 miljoner?
Mer
3 år 11 månader sedan #1253111 av memphis

Clean skrev: Lämna dom ifred, varför bryr du dig om att dom är här illegalt, hade dom inte jobbat med det här hade den här svenska arbetsgivaren bara hittat andra som är villiga att jobba svart! Dom har väl inte gjort dig nåt? Rånat, kidnappat, våldtagit eller nästan mördat dig. Vilket har hänt faktiskt mej på riktigt och inte går jag tänker på att alla har dåliga avsikter. Det är inte som du ska knulla dom och skaffa små ukrainska bastards! Så var inte rädd att landet blir osvenskat!


Jag låter dem vara i fred, har aldrig sagt något annat. Mig personligen har de inte gjort något ont förutom att min pappas fru verkar vara en halvpsykopat som kommer ge oss barn en massa bekymmer i framtiden.

Vad jag menar med saken är din sakframställan att migrationsverket är en vattentät sluss som vaktar Sveriges gränser med stor framgång. Det finns många olagliga invandrare och de blir också sjuka och behöver gå tilltandläkare. De arbetar som snickare, städare osv och är en del av det svarta samhället vi har i Sverige. Det var det jag ville påpeka.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253120 av Clean
Inget är idiotsäkert det vet jag! Men det gäller för migrationsverket båda hållen. Dom kan släppa in folk som har ingenting här att göra. Men dom kan även skicka oskyldiga direkt till döden eller nåt ännu värre än döden.

Jag har hört alla svarta jobb är tagna. Fan inte bra för mej. Jag hade mer än gärna jobbat svart! Hade känns mera rätt än den lilla skurk som jag är skaffar fram pengar på ett väldigt destruktivt sätt.

Halvpsykopat? Jo psykopater halv eller inte kan göra vad som helst och nästan alltid komma undan. Dom är rasande skickliga på det. Undvika kontakt är det bästa.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253125 av IngeF

memphis skrev: De jobbar svart.

Det er ingen motsetning mellom å gå på bidrag og jobbe svart. I disse Koronatider kan man vel anta at mange permitterte har jobbet fulltid.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253307 av Kvark

zoegas skrev: Det är nästan 50% av invandrarna som är arbetslösa och går på bidrag.

www.ekonomifakta.se/fakta/arbetsmarknad/...oshet-utrikes-fodda/

Det är en lose-lose situation.
Allt detta för att några narcissister ville känna sig goda.

Fantasio skrev: Det är skamligt hur regimen behandlar våra äldre. Sverige går på knäna, ändå ska vi ta emot mängder med ekonomiska lycksökare. Jag klandrar inte dem, för ett bättre liv hägrar, men staten har inte råd. Vi får montera ned välfärden våra äldre slitit för hela sina liv.

Vi ska även skänka mer pengar.
Narcissisten vill i praktiken ta pengar från sjukvården och ge till slumpvist utvald diktator i Afrika.
Etablissemanget hyllar honom.

www.dagen.se/nyheter/peter-eriksson-beho...oronatider-1.1688211

Vår dysfunktionella journalistkår hyllar makthavarna istället för att granska dem.
Detta leder till att narcissisten(makthavaren) hela tiden får bekräftelse på sin egen
förträfflighet.
Skadeverkningarna av detta kan bli enorma.

T.ex. ska de lägga ned kärnkraftverk så att vi inte längre får el 24 timmar om dygnet.
Narcissisterna har även fått storhetsvansinne och ska försöka förändra jordens klimat.
Lyckas de med det är vi alla dödsdömda.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.