Många unga lever farligt (Expressen)

Mer
3 år 9 månader sedan #1270303 av Geta
Senaste tiden har jag sett flera dödsannonser över unga män. Har fått bekräftat i något fall att det varit självmord.

www.expressen.se/kultur/salomon-schulman...-unga-lever-farligt/
Mer
3 år 9 månader sedan #1270305 av Lejonhjärta
En ung kille jag kände tog sitt liv eftersom han spelade mycket onlinespel och hade dragit på sig stora skulder.... Ja, den psykiska ohälsan ökar...
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270308 av Nissegossen
Fick tyvärr stå inför valet liv eller död. I det ögonblicket tänkte jag, det råkade bli valet fortsätta att leva, jag har fått PTSD Av det, hade jag inte tänkt på vad som skulle hända min familj om jag valt döden. Far var inte hemma mor och jag ensamma tog fram dubbelpipingen ur fars garderob ammunitionen låg på hyllan laddade stod med kolven ned en stöt i golvet och jag borta. Tänkte på mor min, kan inte göra så mot henne hon den första att se mitt huvud på alla väggar runt hallen, det gick bara inte laddade ur patronerna på hyllan bössan där den stod, tror inte jag skrivit exakt likadant förut

Det är absolut inte ända gång jag valt livet, har ju hört i huvudet hur propparna gick, gissar att vi inte är många kvar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.