Att offra sina barn

Mer
3 år 7 månader sedan #1281638 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att offra sina barn
Så var det inte i Esmeraldafallet. De drogade henne tills hon dog.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1281639 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att offra sina barn
Det är missfoster. Dom är inte en av dom missbrukare och kriminella som styr landet tex Bandidos eller Hells Angels och liknande och så vidare. Varför tror du pappan tog livet av sig?
Mer
3 år 7 månader sedan #1281640 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att offra sina barn
Pappan förstod att han inte skulle komma undan med Esmeraldas död. Det var kriminella som hotade myndigheterna för att föräldrarna skulle få tillbaka vårdnaden. En advokat hjälpte till.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1281641 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att offra sina barn
Precis Geta han visste att han skulle inte komma undan. Där sa du nåt. Det finns ingen tolerans för såna som han på landets fängelser och den kriminella marknaden. Jag har sett med mina ögon hur länge såna människor blir inte så värst bra "behandlade". Flera har blivit mördade. Tex en på rättspsykiatriska när jag satt där.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281644 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att offra sina barn
Anders Eklund - Englas mördare blir gång på gång misshandlad till oigenkännlighet av medfångarna i fängelset.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1281648 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att offra sina barn
Josef Fritzl i Österrike hade sin dotter fången i en källare i 24 år där hon födde sju barn med Fritzl som pappa. Flera av dessa fick tillbringa en tid på mentalsjukhus, sedan har de flyttat till ett fortliknande hus.

Fritzl fick livstids fängelse och kommer och förhoppningsvis släpps han aldrig ut.

sv.wikipedia.org/wiki/Fritzlfallet