Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1302421 av zoegas
Jag kan inte ha en relation med min mamma pga av sånt där.. Det är som om hon tror att jag fortfarande är 10 år gammal.. Navelsträng typ. Jag står inte ut även om hon vill mer än väl.

Det skulle absolut inte förvåna mig om hon följer mig här på Viska.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1302429 av Nissegossen
Ang HVB hem på Flashback denna www.aftonbladet.se/nyheter/a/7K7epW/allv...ik-mot-manga-hvb-hem Gå in på länken till Flashback och följ ärendet, de är mycket mer aktiva där än viska vill ni veta diskussionerna gå in på krokus länk dit. De är mer up to date än någonsin viska!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302432 av zoegas
Flashback är bara massa ryktesspridning.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan #1302436 av Nissegossen

zoegas skrev: Flashback är bara massa ryktesspridning.


Du glömmer att en del är mer seriösa, lägger in länkar för att stryka under det vad de skriver, verkar befogat att följa tankegångarna. Spekulerar gör vi själva vi vet inte många fakta ännu, spännande vad som kommer fram.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1302437 av zoegas
Det är ju bara att läsa den sidan krokus länka .. "Munchausen" - "Psykopati" - "Psykos" Det är ju bara bullshit .. De är inte insatta i psyke som vi här.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan #1302438 av Geta
Det kan väl inte vara Münchausen by proxy om mamman inte har sökt vård för sonen?