Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!

Mer
3 år 5 månader sedan #1302612 av Geta
Sonen är kanske så hjärntvättad att han inte vill bort från mamman.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302626 av wasp

Geta skrev: Sonen är kanske så hjärntvättad att han inte vill bort från mamman.


:tummenupp
Mer
3 år 5 månader sedan #1302642 av Cosmos
Under många år lade jag märke till en tjej som inte verkade passa in någonstans. Jag tror hon jobbade eller studerade på 70-talet för jag såg henne alltid på 6-bussen från stan åt mitt håll. Sedan försvann hon men dök i fortsättningen upp tillsammans med sin mamma. Alltid tillsammans med sin mamma. De var likadant klädda och krokade armarna runt varandra. De bodde även tillsammans i en lägenhet i ett av stans bästa områden.

Åren gick och mamman och dottern fortsatte att vara tighta, alltför tighta. Men mamman blev ju hela iden hålla sämre rent fysiskt och en dag såg jag tjejen ensam och uppenbart förvirrad. Hon gick och muttrade i grönsaksdelen av affären. Håret var alldeles oljigt, det var tydligt att det inte hade tvättats på mycket länge. Men mamman verkade inte ha lämnat sin dotter ända in i dödeb.

Sista gången jag såg henne var inne i Gränbystaden. Hon satt ihoptryckt i en rullstol och jag förstod att hon hade lagt märke till mig och gick inte att komma undan.. Antagligen är hon död nu.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302648 av Geta
Varför är det så sällan som man talar illa om mammor? Alltid är det pappan som är boven i dramat. Mammorna höjs alltid till skyarna.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302651 av krokus
Geta,
Har du glömt Utomjordingen? Han hade mycket svårt för sin mamma!
Mer
3 år 5 månader sedan #1302666 av memphis
Polisen verkar inte misstänka något brott längre.