22-årig afhgan bakom dådet i Vetlanda

Mer
3 år 1 månad sedan #1326796 av Geta
Vanföreställning.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326800 av zoegas
Dubbelgångare.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 1 månad sedan #1326830 av Nissegossen
Hans farsa?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1326854 av Admin1

Kloppe skrev: Den här killen (till höger), kan ju inte vara helt frisk heller. Det är Daniel Nyqvist som dräpte två med kniv i Linköping för 17 år sedan:


 

TV3 hade två en timmasprogram om Linköpingsmorden. Jag tyckte synd om mördaren han framstod själv som ett offer för sjukdom.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326946 av Richard
Jag tyckte att jag kände igen mig mycket i Daniel Nyqvist's liv på 00-talet. Drack folköl, mådde dåligt, var inåtvänd, pratade om våld o samlade på knivar.

Som tur är mår jag mycket bättre numera. Jag minns när det hände, eftersom jag var hos psykologen samma dag, o sa till henne att jag tyckte det var hemskt, fastän jag egentligen inte brydde mig...

Nu fick jag dåligt samvete...

Tog en titt i Facebook-gruppen; Stoppa utvisningarna till Afghanistan! Där finns ju många skötsamma ungdomar som söker jobb som t.ex vårdbiträde o bilmekaniker, annars får dom inte stanna kvar. Många är ledsna o ber om ursäkt för det som hände i Vetlanda. Det ska inte dom behöva be om ursäkt för, för vad han gjorde!

Men jag håller fast vid att vi inte kan hjälpa halva Mellanöstern o att vi bör sätta ett stopp för invandringen. Men framförallt; -Utvisa de som begår minsta lilla brott!
 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 1 månad sedan #1326957 av Cosmos
När terrordåd inträffar eller annat islamistisk våld, så håller muslimer i både Sverige och andra länder, käft. Undersökningar har visat att muslimer till stor del faktiskt ställer sig på terroristernas sida. Det är skrämmande.