Så här är det att leva med autism (videoklipp)

Mer
8 år 2 veckor sedan #816843 av Nissegossen
En granne numera före detta, jobbade på ett gymnasium för autistiska pojkar och fick armen bruten av en elev. Hon hade en jobbtelefon och hon ringde från jobbet och hon bad att jag skulle att jag gick ned och i hennes lägenhet (Bra, om någon granne har ens nyckel till lägenheten, det kostar mycket pengar om man har tappat nyckeln under en helg) Hon varnade mig för att jag inte skulle trycka på den röda knappen överst på telefonen. Den var ett direktlarm till polisen.

Det hon ville var att jag skulle vidarebefordra samtalen till hennes egen mobil

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 veckor sedan #816846 av cecilia76
Visst, men det roliga med den serien är att Sheldon gör allt rätt enligt boken fast det blir ju så sjukt fast på ett tok absurt sätt. Ungefär då väninna är förkrossad av kärlekssorg. Då hämtas det " a hot beverage" haha lösningen på allt :rotfl
Mer
8 år 2 veckor sedan #816868 av cecilia76
[youtube:1a9m8cua]waE6y35ishk[/youtube:1a9m8cua]
Mer
8 år 2 veckor sedan #816870 av Geta
Är ganska bra på att filtrera bort oljud och annat. Till och med tinnitus kan
jag filtrera bort.
Mer
8 år 2 veckor sedan #817304 av Admin1
Filtret sitter i hjärnans thalamus. Man forskar på mediciner som kan förbättra filter funktionen.
Mer
8 år 2 veckor sedan #817330 av Nissegossen
Min tinnitus gör sig bara känd om jag riktar fokus till den. jag kallar det tonen från himlen som aldrig tystnar....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum