fan

  • dedu
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 16 timmar sedan #38632 av dedu
fan skapades av dedu
Jag vet inte vad som händer, jag har varit nedstämd ett bra tag och alla känslor går upp och ner konstant och jag har varit hos bup. Mitt största problem är någon sort utav tankestörningar som jag ofta får då jag inte kan tänka klart och alla tankar krockar med varandra och nya tankekedjor byggs upp hela tiden och går lika ofta sönder. Jag får ofta ångest och liksom klarar inte av tankarna som skapar oro nere i magen. Jag blir ofta rastlös och förbannad, ibland helt förkrossad. Jag inbillar mig ibland att mina vänner vill mig "illa". Inte illa i den bemärkelse att de vill skada mig utan så att de inte bryr sig elelr att de vill se mig ledsen. Helt förvrängda tankebanor

Jag har problem med alkohol och har märkt att jag inte kan sluta dricka, jag rwagerar alltid olika när jag är full men igår blev jag väldigt aggressiv. Jag boxade väggen många ggr och idag är mina knogar förstörda. Jag har börjat intala mig själv att jag måste få lite vita helger framöver, det är något jävla fel när jag som sextonåring resonerar så..

Hur ska jg tolka mig själv? jag har varit glad ett tag men nu går allt utför
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 timmar sedan #38644 av
Svar från i ämnet fan
Jag har en sk vän som har den personligheten att han vill såra mig medvetet för att han själv ska må bra. Vet inte riktigt vilken sorts personlighetsstörning det är, men han fungerar lika dant med andra av hans sk vänner. Alla vet om det och blundar för det.
Mer
17 år 11 månader sedan #38670 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet fan
Det är svårt att diagnosticera väldigt unga personer med psykiska besvär, eftersom symptomen kan vara diffusa. Diagnosen brukar dock ofta klarna när man blir äldre och symptomen blivit klarare. Vad sa BUP att du led av? Du hade ju varit i kontakt med dem. Jag tycker inte du verkar ha schizofreni eller en schizofreniliknande psykos.
Mer
17 år 11 månader sedan #38672 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet fan
snurrjag, sorry

men blir nykterist då? vad e det för skoj med det där?
  • dedu
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38675 av dedu
Svar från dedu i ämnet fan
Jag är sexton, de har inte sagt något. Jag har mest varit där för att få stöd när livet har varit svårt. Jag kanske barah ar glidit tillbaka i en svacka elr så:/. Men mina tankebanor har "skrämt" personer jag har berättat för
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38680 av
Svar från i ämnet fan
Du har nog en tonårskris.