Börjar bli orolig

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #42380 av
Börjar bli orolig skapades av
nu är det så här jag tror jag håller på och bli schitzo eller nått. har läst lite om sådant att man måste öppfylla vissa krav. jag har vanförestälningar det har jag haft över1,5 år och uppför mig lite konstig ibland. paranoia har jag också konstanta känslan av att jämt vara övervakad. och så nu igår när jag satt på toa såg jag hallucinationer. tyckte det blinkade i ögonvrån så jag kollade åt sidan då såg det ut som att det snöde centimeter stora bollar som rasa neråt ungefär som stora snöflingor är andra gången jag sett det så nu senast var i vintras. och det är just när jag setat på det stället kan sitta och kolla på ljusgrejerna 5-10 sekunder innan som förvinner.. äter risperdal nu. vad tror ni bör jag säga nått om detta ljusfenomen till psyk eller ska jag hålla käft och vänta och se fall det blir mer? // Fundersam .?
Mer
17 år 10 månader sedan #42381 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Börjar bli orolig
Varför äter du Risperdal? Har du någon Anamnes, för det kan ju inte vara enbart att du sitter på Toa och trycker....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #42383 av
Svar från i ämnet Börjar bli orolig
äter risperdal för att jag hade zeldox förut och det funkade inte fick bara ångest attacker av dom
Mer
17 år 10 månader sedan #42384 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Börjar bli orolig
-
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #42385 av
Svar från i ämnet Börjar bli orolig
ja det kanske man skulle göra
Mer
17 år 10 månader sedan #42431 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Börjar bli orolig
Jag tycker att det inte låter så allvarligt om man har synfenomen så sällan. Om det var fel på ögonen tycker man att du borde se det oftare och också om det var en hallucination. Jag tycker att du kan prata om det med psyk och höra vad de säger om det.