Tänk er Admin1 och MsTibbs om jag har schizoaffektiv?

Mer
4 år 9 månader sedan #1166802 av Cosmos

Admin1 skrev: Det finns organiska psykoser där en skada eller tumör i hjärnan ger psykos eller en sjukdom som drabbar hjärnan t.ex epilepsi. Det borde kunna gå att se med magnetröntgen.


Jag har ju epilepsi och fick denna efter det att jag varit psykiskt sjuk i cirka ett halvår. Har alltid tolkat det som att systemet inte längre orkade, att pressen från psykosen fick hjärncellerna att koka.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166816 av IngeF
Epilepsi er en vanlig følgetilstand ved CP, men jeg har ikke det.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1166817 av RainNo2
Cosmos det finns inget som är hjärnceller. Vilken brist på kunskap och du studerade till psykolog?
Mer
4 år 9 månader sedan #1166823 av Amandara
Hjärncellsförstörelse har sabbat min förmåga att vara på höga höjder. Litar inte längre på min balans utan tycker det är sjukt otäckt. Förr hade jag inga problem med det. Hjärnskada.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166827 av Geta
Det var när jag tog antidepressiva efter förra psykosen för 14 år sedan, som jag tappade balansen. Fick lågt blodtryck 112 genom något. Sedan dess litar jag inte på mig själv. Liksom MsTibbs är jag rädd för att åka rulltrappor.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166828 av MsTibbs
Jag har Asperger/autism och Adhd. Går inte att reparera en personlighet, samma som personlighetsstörningar.