Fundering kring psykossjukdom

Mer
3 år 7 månader sedan #1278034 av memphis
Denne man som övervakar mig åkte till Marocko för att klona min telefon. Han betalade dyra pengar för det.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278099 av Cosmos
Det är bara att fråga varför just jag är så intressant föe att kolla om det är fixa idéer eller inte. Reality check. Varför är just du övervakad?
Mer
3 år 7 månader sedan #1278158 av Admin1
Det är dyrt och tidskrävande att övervaka. För polisen krävs det dessutom ett brott, som ger minst 2 års fängelse.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279050 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fundering kring psykossjukdom
Admin, alle kan i dag har råd til ganske avansert overvåkningsutstyr. Visst er det tidkrevende, men jeg har mange fiender som lar det gå på deling.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279055 av Cosmos
En gång för cirka 10 år sedan skaffade jag ett kombinerat brandlarm och övervakningsdetektorer. Det funkade i 20 minuter, sedan var det dött. Jag fick ett nytt larm och då gick larmet lite då och då även om jag var hemma. När brandlarmet hade gått igång flera nätter i rad och grannarna ringde för att kolla, slängde jag hela skiten i återvinningen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279078 av Maxjohan1983

Cosmos skrev: Det är bara att fråga varför just jag är så intressant föe att kolla om det är fixa idéer eller inte. Reality check. Varför är just du övervakad?

Ja, exakt. Det skrev jag till NG i en gammal tråd.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln