Skall Utredas!

Mer
3 år 2 månader sedan #1320285 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Skall Utredas!
Min skötare sade när jag blev inlagd var för du har en psykossjukdom i i journalen. Jag träffade en läkare och många skötare och sjukskötersor som inte upplevde ngr psykossymptom hos mig. 

Dom anar att jag blir psykotisk när jag dricker mycket alkohol men inte annars. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1320293 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Skall Utredas!
Har nog aldrig märkts på mig heller att jsg varit psykotisk på avdelning. Blitt lptad fått mediciner och ut efter 3 veckor.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320296 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Skall Utredas!
När jag var inlagd sist fick jag heller inget bedömning på psykossjukdom. Då handlade det om ADHD. Att man måste prata om sina vanföreställningar tycker jag är en svaghet hos den psykiatri jag har mött. Jag var tvungen att prata om det själv och det blev en konstig process av det hela.. Dom tror alltid att jag mår bra men jag mår piss när jag är ensam.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320298 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skall Utredas!
Drummer,

Du verkar glömma att du var färdig att ta livet av dig, när du blev inlagd. Det hade inget med psykos att göra.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320300 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Skall Utredas!
Vi får se vad utredningen visar och saknar det gamla livet då jag kände mina riktigt goda känslor. Det har varit mörker länge nu. Skulle jag bara få tillbaka Anna så skulle jag känna kärlek i livet igen tror jag. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1320305 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skall Utredas!
Anna kommer inte tillbaka. Du måste hitta ett sätt att må bra på ändå, utan henne.