Vad har ni för galghumor?

Mer
12 år 7 månader sedan #433919 av saara
Svar från saara i ämnet vad har ni för galghumor?
Mer
12 år 7 månader sedan #434831 av nightsong
..
Mer
12 år 7 månader sedan #434833 av generaliserad
En kortare historia för att bryta av:

Ungefär såhär: "Mulla Nasrudins fru köpte en papegoja för att överraska sin man, hon var mycket nöjd och trodde att hennes man skulle bli glad åt presenten. Det värsta var dock att papegojan hade ett mycket ovårdat språkbruk, det var rent av obscent och härlett ifrån den bordellmamma som hade haft hand om papegojan tidigare. Men Fru Nasrudin tröstade sig med, att eftersom Herr Mulla Nasrudin själv också led av grovt språkbruk, så skulle papegojan och Mulla komma att tycka om varandra.

Fru Nasrudin gjorde klart sina hushållsysslor, gjorde sig vacker och väntade på att sin man skulle komma hem ifrån arbetet. Mulla lät inte vänta på sig, utan han kom på utsatt tid, tog av sig ytterkläderna och begav sig in i bostaden. När Mulla Nasrudin med frun i släptåg passerade buren med papegojan, så satte papegojan igång. -Kra! Kra!, andra flickor men samma gamla kunder.



Den var roligare i den svenska översättning som jag läste. Nu fick jag pussla ihop den så gott jag kunde och mindes.
Mer
12 år 7 månader sedan #434834 av generaliserad
Bush junior felsägningar:

Nej, det går inte. Jag får länka den istället, klarar inte att lägga in videon här i tråden ( men nån annan får gärna göra det om ni har lust ).

[youtube:2yj843n9]tlcE3HVRlRs[/youtube:2yj843n9]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #915570 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet vad har ni för galghumor?


Förstår inte varför just mina bilder har raderats?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #915584 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet vad har ni för galghumor?
Jocke,

dina bilder la du upp på någon site som idag inte längre har dom kvar. De kanske ville ha pengar av dig för att fortsätta lägga ut dom, eller så upptäckte dom att dina bilder var lite för fräcka för deras site, och därmed togs de bort. Ta det inte personligt, det händer alla.

Prata inte med hat i munnen!