Har ni drabbats av den organiserade kriminaliteten?

Mer
9 år 9 månader sedan #678590 av Admin1
För 10 år sedan såg jag på stan två män med skinnvästar, som kom mot mig. Jag höll rak kurs och gick lugnt förbi dem. Precis när jag passerade vände ena mannen ryggen till, så att jag skulle se Hells Angels. Antagligen var han besviken på att jag inte vek undan eller blev rädd.
Mer
9 år 9 månader sedan #678602 av zoegas
Wow vilken tuffing du e admin :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 9 månader sedan #678603 av zoegas
Tänk om dem hade slagit dig :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 9 månader sedan #678613 av Nissegossen
Känsligt läge Admin. Han kanske var efterlyst och inte ville ha med polisen att göra. Jag hade haft en annan strategi, jag hade långt innan gett utrymme till honom bara för att undvika eventuellt bråk. Man vet inte vad de som ställt sig utanför lagen kan ställa till med!

Just den gången ville han absolut inte väcka mer uppmärksamhet än vad han gjorde.

Jag kan berätta om en gång då jag steg på bussen hem och den var nästan fullsatt och där satt en bjässe till man på två säten och hade en ishockeytrunk nedanför fötterna. Fötterna satt i ett par kängor av en typ som Nazister brukar ha. Jag tänkte kommer sådana som han till makten tar de livet av mig, jag tar den striden här och nu. Han kan ju bara slå ihjäl mig en gång. Det sätet han satt minst på ville jag ha och sade till honom, får jag sitta här?

Han sade medan han reste sig, jag skall gå av nästa hållplats så du får bägge sätena. Jag satte mig och snett framför mig satt fru Svensk, ja hon hette så. Hon sade efter att han gått av och vände sig till mig och utropade, Otroligt, helt otroligt. En judinna som också på den tiden hade hund, två taxar varav den ena missformad men ändå vid gott mod, som jag träffat ute när jag rastat hunden och vi kom att dryfta fru Svensk som varit tyska lärarinna och hade en mellan schnauzer och judinnan hade varit i bråk med fru Svensk. Hon sade att fru Svensk kunde de tyska renhetslagarna både framlänges och baklänges på Tyska, vad gäller människor.

Jag satt och mös på bussen. :angel

Admin tänk på vad du gör! Idag är du 10 år äldre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #678699 av Fantasio
Apropå Hell's Angeles: Vi var tre som skulle gå in på en pizzeria i ett samhälle utanför High Chapparall (stavning?). Där stod en mc med ett märke, det stod "property of Hell's Angels". Jag var den enda som såg det.

Killen från mc-gänget satt med en kvinna och åt pizza och min vän gick fram till dem och sa "vad är du för en jävla knutte"? De blev tagna på sängen, men samtalet utvecklade sig och vi pratade om mc-träffen som pågick. Jag försökte få mina vänner att förstå allvaret, men vet inte om jag lyckades. Hell's Angels-killen kom in på Bandidos och kallade dem hattarna.
Mer
9 år 9 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #678719 av björk
bög mord o kultur fikusar.... Har jag en del att veta av här i livet :cry:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.