Dagens site

Mer
8 år 9 månader sedan #757034 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dagens site
För ett par dar sedan flögs det med drake utanför mina fönster.
Mer
8 år 9 månader sedan #757038 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dagens site
Jag gör även helikoptrar och fallskärmar utav plastpåsar med godis som fallskärmshoppare.
Ibland tar vinden tag i dem och de flyger över taket och ungarna kutar efter för att se om de hittar dem. Eller också fastnar de i träden. :dans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #757040 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dagens site
Som dagens tips vill jag ge den som har ett däck som är utslitet, ta fram metallsågen och skär ut på sidan lagom stora fotsula stora bitar, borra hål och sätt dit plastremsor av ganska tjockt slag, värm dem och på så sätt få dem till att bli för stora för hålet, sedan är det bara att trä i fötterna och ni har fått utomhustofflor gratis som är snudd på outslitliga.

Eget tänk. Gör ett antal under vintern, sätt upp ett stånd på sommaren och du har sommarjobbet fixat till en i sammanhanget blygsam summa. Sälj billigt och visa upp dina egna fötter med produkten på dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #757045 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dagens site
Avklippta bildäck använde fångarna i Solsjenitzyns bok Gulag Arkipelagen.
Mer
8 år 9 månader sedan #757050 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Dagens site
För 40 år sedan så gick det lite mer behändigt att köpa vanliga träskor med bildäcksyta under - dom blev lite högre men är med mig fortfarande.
Mer
8 år 9 månader sedan #757070 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dagens site
Som van sjöman rullar man fram. :D

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum