Är det barnsligt att busringa?

Mer
7 år 7 månader sedan #869246 av sodergardfia
En gång när jag var elva eller tolv busringde jag och brorsan en restaurang och frågade "har ni fiskfötter?". Då svarade de "nej, men vi har barnhänder i persikosmör" . Hahaha
Mer
7 år 7 månader sedan #869651 av Richard
Min pappa berättade att de busringde till nån stackare o sa att det var från Televerket. Det var väl i början på 60-talet, o sa att personen de ringde till började få slut på "telefon-vatten", o rekommenderade dem att fylla på. O efter instruktioner, så hörde de att de skruvade upp locket till mikrofonen o bluppade i vatten...
Mer
7 år 7 månader sedan #869715 av Evillynn
Richard, visst är det så att det är barnsligt att busringa, men är det verkligen något fel på att ha barnasinnet intakt?
Mer
7 år 7 månader sedan #869730 av Nissegossen
Så är det för jag själv. Jag vägrar bli äldre än 16 vårar. Varför? Jo, just det, då är det så att man fortfarande har kontakt med sitt barnasinne och har fått allt vad som behövs för vuxenlivet och har en fot kvar i barndomen.

Jag vägrar att bli äldre än 16 år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #869736 av Geta
Jag tvingades bli vuxen, när jag var 4 år. Jag skar mig på en julgransprydnad.
Då sa jag- jag kommer aldrig mer att kunna leka.
Mer
7 år 7 månader sedan #869740 av Pentagon
Frankie skrev hon blev avslöjad av nummerpresentatören... Prova #31# och sedan slå numret nästa gång så det står `dolt nummer` på mottagarens display. Själv busringde jag ofta i unga dar, numera är det mer sällan men det händer att jag ringer och driver med någon gammal bekant ibland.