Humor från daglig verksamhet

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 4 månader sedan #889548 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor från daglig verksamhet
:rotfl :dator

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 4 månader sedan #891080 av Richard
Idag tyckte jag han, som jag tycker kommer med lustiga frågor, var ganska elak. Han sa till en person med rullator:
-Jag behöver ingen rullator, titta så bra jag kan gå!
Mer
7 år 4 månader sedan #891126 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #891166 av Cosmos
Jag gick på en träffpunkt för många år sedan. När de, ovanför mitt huvud, beslutade att jag skulle ha APO-dos, blev jag så förbannad att jag gav dem en skrevspark! En av dem var tjej så på henne rasslade något annat.

Jag skulle hämta den förbannade medicinen varje dag. En dag kom jag och var halvfull och då vägrade de att ge mig några tabletter. Jag blev vansinnig så de slängde ut mig och låste dörren. Efter detta fick jag tillbaka mina mediciner...
Mer
7 år 2 månader sedan #906664 av Richard
Länge sen jag skrattade så mycket som idag...

Han som jag tycker är så rolig, hade skojat med en annan igår kväll. Den andre går också på vår dagliga verksamhet o de bor tydligen grannar. Han, "den rolige", hade sett att "offret" hade kollat på porrfilm igår. Så gick "den rolige" ut o satte en stor lapp på "offrets" dörr, men typ texten;
-DU KOLLAR PÅ PORRFILM O RUNKAR, JAG SÅG HUR LAKANET GICK UPP O NER! MVH EN VÄN!