Mitt aspergerskämt uppskattades inte...

Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241169 av salig
Förstår man inte det där skämtet så har man autism ja man är t.o.m en förtryckare då min mamma är precis likadan hon hatar och avundsjukas mej därför måste hon försöka förstöra ALLT som jag håller kärt i den hä värden :( :angel DOM HÄR MÄNNISKORNA ÄR GRAVT DYSSFUNKTIONELLA OCH DEN SJÄLVA ANLEDNINGEN TILL ATT VÄRLDEN ÄR SOM DEN ÄR OCH KOMMER GÅ UNDER PGA HAT MAN JÄLPER DESSA MÄNNISKOR BÄST JENÅM ATT TA AVSTÅND FRÅN DOM TILLS DOM BÄTTRAR SÄJ :evil:
DET ÄR FÖRÖVRIGT INGET "ASBERGERSKÄMT" DU BORDE VÄDERA DEJ HÖGRE ÄN VAD MOBBARNA "UPPE PÅ" SJUKHUSET SÄGER OCH SKRIVER OM DEJ :cry: :kram

Geta skrev: Inte ett skvatt roligt! Bara ett sätt att skrämma din gamla mamma.

blir du hård av d där 8O :kram

PsychoWard skrev: alla lögner leder åt helvete, tror jag.

sen har de ju ett nytt ord nuförtiden - dvs "ironi" som de använder för att rättfärdiga lögnen. och den som inte förstår "ironin" , då är man sinnessvag eller tecken på autism, lär en del få det till. men alla lögner är förbannade lögner.

och som det står i den heliga bibeln .

7
Ordspråksboken 26:18-19 Svenska 1917 (SV1917)

Lik en rasande, som slungar ut brandpilar och skjuter och dödar,
är en man som bedrager sin nästa och sedan säger: »Jag gjorde det ju på skämt.»

Precis och är man kristen så kommer man brinna i helvetet :angel

IngeF skrev:

Richard skrev: Jag ringde min mamma tidigare, för att säga att allt är lugnt. Hon blir lite orolig när jag festar. O det har ju slutat med ambulans o sjukhus några gånger. Men så ringde jag o sa;
-Hej! Jag ligger på sjukhuset! ... -Nä, jag bara skojade! Jag är hemma o helt ok, lite bakis kanske!

Hon blev lite sur o sa; -Dina skämt är inte roliga!

Men det är väl aspergerhumor...?


"Aspergerhumor" har blitt en lisens for mange til å oppføre seg som en drittsekk, og forlange beundring for det. Ser man i media, er det tydeligvis en Asperger-epidemi på gang.No offence, Richard, jeg betviler ikke dine diagnoser, men Asperger har blitt fasjonabelt, der man presenteres bare for styrkene, og ikke de egentlige problemene som følger med.

d va du som "Snakkede" nårska va
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by salig.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241177 av Melody
Hon blev orolig...men jag kan förstå skämtet...kanske är udda hihi