VILKA "KNÄPPA" SAKER HAR NI GJORT? XD

Mer
4 år 1 månad sedan #1236800 av wasp
Kastat småsten efter grannar när mina föräldrar hade hus. Dyngpsykotisk!
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237860 av Rhododendron

Nissegossen skrev: Skrev ett Emejl i går till Danska hovstaten, det klår USAs president, avslutade, hade jag bott i Danmark hade jag varit en Gammeldansk

Kronprins Fredrik har drabbats av artros, förklarade hur undvika värk i lederna av artros

Vad är hovstaten?

Rhododendron skrev:

Clean skrev: Sprungit naken i ett tåg i gränsen till Tyskland med tullpolisen efter mej.

Det här fick mig att skratta. Själv har jag skrivit till Vita huset och Kungen. Samt försökt ringa upp Vita huset.

Vad gjorde du i Tyskland och varför var du naken?
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237865 av memphis
Trodde jag var odödlig ett tag och gjorde en del konstiga saker p g a det. Det farligaste förutom trafiken, var när jag drack vatten ur ett åkerdike (nygödslat). Jag fick en mycket hård maginfektion och tror att det var nära ögat. Men en granne såg mig krypa ut på gräsmattan och kom med nån sorts dryck som gjorde att jag tillfrisknande på tredje dagen.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 3 veckor sedan #1237880 av Nissegossen

Rhododendron skrev: Vad är hovstaten?

Vad är hovstaten?
www.kungahuset.se/monarkinhovstaterna/ho...8da54e800016455.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241274 av Rhododendron
Fler knäppa grejer jag gjort:

Kissat och bajsat på allmän plats.

Gått ner i källaren och kört upp en diskborste i min vagina, för att kolla hur lång den var. Jag var tvungen att gå ner i källaren eftersom det fanns kameror i mitt badrum X-)

Skrivit till olika instanser och bett om dödshjälp.

Försökt resa utomlands utan pengar.

Försökt att fly landet(psykiatrin) fem gånger.
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Rhododendron.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241293 av salig
Hur "lång" var den då :wink: