NÅN SOM VILL BLI TÅNÅRING MED MEJ IGEN =']?

Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1240725 av salig
Hänga hela dagarna Heja på killar & tjejer Efter ett tag kommer folk c att man menar allvar och vi blir FLER!!!:jubel
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by salig.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242595 av Richard
Ja, att vara 13-16 år igen är jag gärna, det är den period i livet som jag mått bäst. I högstadiet hade jag bra betyg o var populär.
Men när jag började gymnasiet blev jag sjuk! Drog mig undan o betygen sjönk...
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242607 av Amandara
Nej jag vill bygga ett Attefallshus. Hur ska jag få till det så att jag kan göra det? Jag började vara med på byggen när jag var 13. Ett stort hus är för jobbigt att bygga. Jag orkar ca en månad enligt gammalt. Då blir det lagom med ett Attefallshus.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1242640 av Nissegossen
Jag var 14 år när min syster och svåger byggde hus. Jag gjorde bruk till farsan som stod på baksidan och murade fasaden, det var kalkcement vanlig cement hanterade 50 kg säckar som jag tog till tombolan och skar upp med kniv. tog bruket i skottkärran körde på plank tippa i baljan ställde mig för att se vad han gjorde. det gick en stund, sedan säger han gå bort härifrån du har onda ögon 14 år och höra det från sin egen far var hårt nu vet jag vad han menade men då hårt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1242649 av Richard
När jag var 14 år o gick på teknik i högstadiet så byggde vi små husmodeller, alltså för att lära oss hur man bygger riktiga hus. Med t.ex. takstolar o sånt. Alla tyckte det var skittråkigt med husen, för vi skulle senare bygga raketer med krutmotorer, när vi var klara med husen. Så var vi så stökiga en gång o läraren (en man), började gråta o sa; -Nä, nu blir det inga raketer sen!

Men det blev det ändå senare...
Min raket försvann när vi sköt upp den, men jag hittade den i ett träd på väg hem från skolan. Det var fallskärmar i dom! Så kunde jag sätta i en ny motor!
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Richard.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242752 av wasp
Nej! Vill inte bli tonåring igen!!!