dödsfall

Mer
14 år 6 månader sedan #247748 av Geta
Svar från Geta i ämnet dödsfall
har vart dödfall på en avdeling jag vart på förra vintern också.. fast det var på beroende centrum det skedde.. var en alkis/missbrukare som hade vart jätte dålig hela dagen så hade dom hittat han död i tv rummet senare på kvällen, så den sidan vart avstängd under kvällen så fick vi alla äta i andra rummet.. var dock en naturlig död tror det var abstinensen i komination med sönder pundad kropp som gjorde att han dog..
Mer
14 år 6 månader sedan #247753 av Micke
Svar från Micke i ämnet dödsfall
Nä det där med hjärtat är inte att leka med. Farsan har hjärtproblem och man är ju jätteorolig. Men 35 år, stackars kille, så ung.
Mer
14 år 6 månader sedan #247864 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet dödsfall
Tråkigt, Trassel! Vet ni vilka mediciner han använde? Att få hjärtstopp vid 35 års ålder låter inte normalt.
Mer
14 år 6 månader sedan #247885 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet dödsfall
Psykiatripersonalens minimala kunskap i somatik är livsfarlig. Det har jag själv erfarit på psyk. Fråga bara tex nästa gång ni träffar dem när de senast gick HLR-kurs... Vårdpersonal [i:3kmgxixw] ska [/i:3kmgxixw] gå varannat år. Den psykiatriperonal som jag själv har utbildat med lägst tid sedan förra kursen hade äver 30 år emellan!!!
Mer
14 år 6 månader sedan #248249 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet dödsfall
tack för alla varma ord=)
Mer
14 år 6 månader sedan #248261 av Geta
Svar från Geta i ämnet dödsfall
Har också varit med om det 2 ggr för mkt!
Första gången såg jag det på nära håll.En relativt ung människa,fick hjärtinfarkt,ngt med hjärtat iaf.
Missstänker stark att personen var övermedicinerad också,för det var jag plus alla andra som var där på avdelningen.
Den andra personen var äldre men visade mkt hur dålig personen mådde,skrek värre än ångestskrik under lång tid och det verkade inte som personal gick och tittade till.Sedan var personen död i hjärtinfarkt.

Beklagar verkligen.