Varför blir man inlagd?

Mer
5 år 9 månader sedan #1073397 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Varför blir man inlagd?
Jag blir oftast inlagd för jag skadat mig illa, då har akuten skickat mig till psykakuten. Min sambo ringde psykakuten någon gång när all mat var förgiftad och jag hade inte ätit eller druckit på två dagar och gått ner mycket vikt under en kort tid.
Sen har jag några självmordsförsök där jag vaknat upp och fått veta så fort min kropp mår bättre ska jag bli inlagd
Efter jag kom hem från spanien där jag blev drogad och våldtagen av flera män för 4 år sen trodde jag att jag hade fått parasiter i mig som levde i min kropp och att männen skulle komma och mörda mig. Då blev jag inlagd.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073421 av krokus
Svar från krokus i ämnet Varför blir man inlagd?
Usch! Jag blir så förbannad över snubbar som inte kan hålla sina händer eller andra lemmar, i styr! Fy fan!
Mer
5 år 9 månader sedan #1073437 av Ready
Svar från Ready i ämnet Varför blir man inlagd?
Lägga in sig på psyket löser inget. Jag är alltid orolig för att någon ska sno min plånbok.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073439 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varför blir man inlagd?
En gång när jag var inlagd var det en kvinna som förvarade sin nyckel till sitt skåp i hårknuten. Hon var så rädd att bli bestulen men förlade sin plånbok hela tiden där hon satt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073446 av Richard
Svar från Richard i ämnet Varför blir man inlagd?
Först blev jag inlagd för avgiftning efter missbruk, men det var frivilligt. Fick lämna in allt mitt knark (två ICA-kassar fyllda), o de lovade mig Stesolid. Men efter 4 dagar hade jag inte sett till någon Stesolid o hade abstinens, o jag begärde tillbaka mina kassar o åka hem, men då fick jag Sobril o det funkade bra. Då blev jag utskriven, o jag tillät att de fick behålla kassarna med knark o lämna in dom. Men till en början fick jag hämta den Sobril varje dag på sjukhuset.

Sen blev jag inlagd för ECT-behandling efter att ha spelat rysk roulette. Jag var så deppig, men då träffade jag en massa lustigt folk på psykavdelningen o vi hade jättekul! Bara vistelsen där piggade upp en!

En annan gång var några år senare, det var också för ECT-behandling. Då träffade jag vänner från skoltiden som också mådde så dåligt.

Sen tog det 11 år innan jag blev inlagd igen. Jag ville ta livet av mig eftersom hyresvärden sa att jag var vräkt. Då åt jag upp en massa tabletter o drack sprit till. Men då kom ambulansen o jag blev inlagd. Jag blev bättre på några dagar, o sen orkade jag ta tag i saken o kontaktade advokaten, så vann jag o fick bo kvar!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 9 månader sedan #1073540 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Varför blir man inlagd?
Jag var hemma och tittade på friidrott om nätterna. Berättade om det för en kvinna (och att jag rökt en massa) och det räckte för att bli inlagd. Min kp skojade med mig och sa "VM-psykos", eller nåt sånt.