Tappat Gnistan............

Mer
15 år 2 månader sedan #186561 av Räven
Fy faan va livet e tråkit.....känner inte för nånting längre....
helt viljelös inget funkar....trött o eländig hela tiden men kan alldrig sova.....

ja jag gnäller nu men faan....inget e värt o leva för....hänger bara kvar
för att jävlas med dom som vill ha bort mig...
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
15 år 2 månader sedan #186562 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Tappat Gnistan............
Jag vet hur det känns att vara uttråkad. Kan det va biverkning av medicinen? Jag har känt sådär när jag haft en medicin som inte passade mig.

Det låter inge kul hörredu!

Kram!
Mer
15 år 2 månader sedan #186566 av skord
Svar från skord i ämnet Tappat Gnistan............
räven du skulle ha mitt liv. ta hälften och

orka med det.


fy faan.


(vart är geta och pippi?)
Mer
15 år 2 månader sedan #186567 av skord
Svar från skord i ämnet Tappat Gnistan............
Mer
15 år 2 månader sedan #186568 av Nissegossen
ÄÄH Va, fan! Så jävligt e de väl ändå inte? Jag hänger också kvar i livet på en tamp, men jag ser ju lite ljus över mig i alla fall, även om glorian och lite på sne. Ta nya krafter och säg till dig själv; idag skall jag ha kul och så går du igenom vad brukar va kul att göra?

Gå å bada? Inte väder för de, men ikväll kan jag ta ett varmt bad! (Jag har badkar) Ta cykeln klä poå dig varmt å ut och trampa. Väldigt fin motion och man kommer långt på ett litet kick! Snö ute? Skidor som gäller. I närheten av en liten sjö.... Ut å åk skridsko (Varför heter det Skrid sko?)

Ner på stan istället för att bara hänga på viska helt enkelt ut och andas, ta en dans på gatan vad som helst utom de tråkiga. idag skall jag ned på stan och gå till systemet bla och handla lite mat! Ha det nu så gott du kan ha det Räven och se det ljusa i tillvaron!


... re=related

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 2 månader sedan #186571 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Tappat Gnistan............
Hallå där, Räven...

Efter den persen du hade förra veckan - är det inte konstigt att du är helt metalt utmattad...

Ta det lugnt - lägg dig och sov en stund så att dina batterier laddas upp lite. Sen kör du lite "ta mig tusan"-energi och avreagerar dig. Sen med lite "attans" i kroppen - gör nåt konstruktivt - och så är du nog back in buisness...

XOXOX - malin71