känningarnas paradis

Mer
6 år 9 månader sedan #952945 av Melun
Just nu mår jag väldigt dåligt. Svårt med sömnen, orolig av för lite sömn. Tankar som jag börjat bevaka ifall de börjar yrsla så jag rycks med. Tar ibuprofen mot inflammation, så jag drar mig för att använda cisordinoltabletterna vid behov. Jag har sen mars gått över injektionstätheten från varannan vecka till var tredje vecka. Det var så svårt att få det så jag vill fortfarande prova var tredje vecka. Det kanske inte är så dumt att vara i gränspsykosis. Jag har en vecka kvar till injektionen.
Mer
6 år 9 månader sedan #952949 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet känningarnas paradis
Mår du bättre på varannan vecka än var tredje så kanske var tredje vecka blir för låg dos?

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 9 månader sedan #952957 av Melun
Svar från Melun i ämnet känningarnas paradis
Jag mår sämre när jag fått injek. Men blir lite orolig sista veckan på var tredje.
Mer
6 år 9 månader sedan #952959 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet känningarnas paradis
Får du en högre dos var tredje vecka så att det blir samma dos totalt sätt? Annars kanske det skulle vara värt att testa, att få 50% högre dos var tredje vecka (tror då det blir samma som om du fick varannan).

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 9 månader sedan #952967 av Melun
Svar från Melun i ämnet känningarnas paradis
Nej, jag får samma dos. Provar lägre dos.
Mer
6 år 9 månader sedan #952971 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet känningarnas paradis
Ok, tänkte annars att det kan vara ett alternativ med högre dos var 3e vecka... Önskar dig lycka till med detta. Ber för dig!

Anchored in Christ ✟