Är vi dåliga på att planera och organisera?

Mer
5 år 2 månader sedan #1126407 av Nissegossen
Robotar skall hålla sig till Volvo och bygga elbilar. När robotar bygger robotar och har artificiell intelligens drar jag öronen åt mig, då de kan komma att utrota människan
computersweden.idg.se/2.2683/1.27871/asi...for-robotar-aktuella

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126592 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Är vi dåliga på att planera och organisera?
Ja jag vet Geta dom tvinga dig förtidspensionera dig! Så var det man orkar inte men för mig har det blivit man har gett upp! Men jag har adhd som diagnos eller ja hade. Kan man växa ifrån adhd?

Ja nissegossen i fel händer kan det användas som vapen precis som kärnvapen upptäcktes i början var inte tanken så! Det är just detta! Och då kan det bli att ai utrotar all mänsklighet !
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126593 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Är vi dåliga på att planera och organisera?
Admin1 varför har man svårt att omvandla tanke till handling är det ens försvarsmekanism som stänger detta för annars skulle fler psykotiska människor hamna på rättspsykiatrisk för man skulle leva ut mera sina psykoser men just för man har denna gräns så gör man inte det och istället blir handlings-fattig
Mer
5 år 2 månader sedan #1126608 av Nissegossen
Star Wars

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126610 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Är vi dåliga på att planera och organisera?
Vad menar du? Likt filmerna kommer inte ihåg dessa filmer men ja det finns en film jag tror det var en Marvel film men det var en film som gick nyligen på tv. Som handla om superhjältar som ska rädda jorden att gå under pga ai!
Mer
5 år 2 månader sedan #1126617 av Nissegossen
Robotar var med i Star Wars Läs föregående sida i tråden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum