Om man saknar initiativ

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1303208 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Om man saknar initiativ
Ja. Jag retirerar till saovrummet när saker känns jobbiga.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303210 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Om man saknar initiativ
Jag hade en soffa som jag alltid var i. Där jag kände mig trygg. Men jag gav bort den till Erikshjälpen när jag flyttade (flydde) till Borlänge.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303245 av memphis
Svar från memphis i ämnet Om man saknar initiativ
Min soffa köpte min storebror begagnad 1988. Det måste vara världens bästa kvalitet på denna soffa. Men den är inte fin dock. Grått skinn. Jag har ett vitt överdrag på den.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303317 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om man saknar initiativ

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1323547 av elisa
Svar från elisa i ämnet Om man saknar initiativ
Jag saknar också initiativ. Vill aldrig göra någonting. Förut ville jag saker men nu för tiden vill jag inget, jag flyter runt utan mål, saker jag ville förut vill jag knappt längre. Förut trodde läkare att det var depression men nu har dom kommit fram till att det är ett negativt symptom
Mer
3 år 2 månader sedan #1323556 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Om man saknar initiativ
Vi får hoppas att det blir bättre för dig så småningom. Psykosen vände upp och ner på min värld och har flutit runt planlöst i någon sorts ingenmansland. Tror det viktigaste är att fortsätta sträva efter något, även om man är osäker på om det är det man vill sträva mot. För mig kommer glimtar av klarhet ibland där det känns som att jag har ett syfte och strävar mot ett viktigt mål. Trots att det för det mesta saknas initiativ så finns det hopp. Ge inte upp. Det finns hopp.