Fungerer dere i hverdagen?

Mer
17 år 4 månader sedan #57614 av pleiade
Lurer på om dere takler hverdagen?

Jeg tar medisiner,men takler fremdeles ikke hverdagen og alle dens gjøremål,sliter med alt....ting er slitsomt og jeg blir fort trøtt,hvordan er det med dere,fungerer dere bedre når dere ta medisiner?
Mer
17 år 4 månader sedan #57621 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Fungerer dere i hverdagen?
Tack vare medicinerna har jag en ganska välfungerande vardag, bortsett från att jag sover 12 timmar per natt och inte kan jobba alls. Annars funkar det mesta, jag sköter mitt hem, tränar tre gånger i veckan och går på dagliga promenader. Socialt fungerar jag bra, träffar kompisar i bland men känner mig lite isolerad emellanåt, det är väl så det blir när man är sjukskriven.
Mer
17 år 4 månader sedan #57625 av pleiade
Svar från pleiade i ämnet Fungerer dere i hverdagen?
Tok det lang tid før medisinene virket?
Mer
17 år 4 månader sedan #57630 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Fungerer dere i hverdagen?
Jag slutade med alla mediciner efter sommaren. Det går väl OK priodvis, men jag har många gånger kännt att jag bör börja ta dem igen. Jag vill bara kunna tänka. Jag sover dessutom 12 timmare per natt utan medicinerna. Men jag kan inte sköta mitt hem och jag kan inte med sociala kontakter och jag kan knappt med mig själv. Om det är värt det eller inte är någonting du måste se för dig själv.
Mer
17 år 4 månader sedan #57642 av frost
Svar från frost i ämnet Fungerer dere i hverdagen?
jag tar mina mediciner men varje dag är en kamp i allafall.

jag pluggar och försöker att jobba lite. ibland är det skönt att ha nått som skingrar tankarna...annars är jag inte så mkt med mina vänner, har isolerat mig rejält, men visst ses vi över en fika i bland.

försöker träna två gånger i veckan.
Mer
17 år 4 månader sedan #57793 av Khai Chau
...blir också fort trött, speciellt hemma...ute kan man i alla fall anstränga sig att stanna uppe...man kan inte lika gärna bara lägga sig ner, ute på stan :lol: :rolleyes:
dessutom är det så mycket mer stimuli därute, som håller ångan uppe...så länge som möjligt! :rolleyes: :rolleyes: