Konstigt

Mer
17 år 4 månader sedan #60379 av Evillynn
Konstigt skapades av Evillynn
Att må dåligt utan ångest är ett konstigt fenomen. Jag har knappt ångest och känner överhuvudtaget väldigt lite gällande allt och inget, men jag mår skitdåligt tror jag. Jag klarar inte av någonting, jag orkar ingenting. Jag orkar inte diska, laga mat, handla mat, prata med folk.. ja listan är lång. Jag orkar INGENTING. Jag har aldrigt tänkt innan för ett par år sedan att man faktiskt kan må dåligt utan ångest. Det är nytt för mig, konstigt. Kan någon förklara detta fenomen för mig, för jag förstår inte.
Mer
17 år 4 månader sedan #60386 av adrokylus
Svar från adrokylus i ämnet Konstigt
Se det ljusa i tillvaron.Du orkar ju sitta framför datorn och skriva.Om jag hade vart psykotisk hade jag inte kunnat sitta här och skriva pga konstiga stämningar och och starka övertygelser m.m.Nej jag vet inte vad det beror på kanske du behöver miljöombyte och lite nya impulser så mår du bättre?
Mer
17 år 4 månader sedan #60388 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Konstigt
Jag menar inte så, jag tycker det är ett intressant fenomen bara. Jag har alltid tänkt att själva grejen med att må dåligt var att ha ångest.

Viska är det enda stället jag orkar vara på faktiskt, men det är bra att jag orkar det iaf :)
Mer
17 år 4 månader sedan #60392 av adrokylus
Svar från adrokylus i ämnet Konstigt
Bra att du orkar vara på viska.Häng kvar!