Skrivarkompis!

Mer
12 år 3 månader sedan #452079 av coagulate
Svar från coagulate i ämnet Skrivarkompis!
Pe4r,

gör det! ser fram emot att läsa din text, eller läsa dina barnböcker!
Mer
12 år 3 månader sedan #452090 av Pe4r
Svar från Pe4r i ämnet Skrivarkompis!
Pe4r hotmail.com på msn här, ska se vad jag kan få ihop för er,
har en massa gammalt liggandes med ni kanske triggar igång mig att skriva igen.
:D
Mer
11 år 7 månader sedan #517635 av Gelehallonet
Svar från Gelehallonet i ämnet Skrivarkompis!
Inboxa mig om du vill. Jag har just kommit igång med min nya bok och det skulle vara kul med en skrivarkompis. Jag skriver nu en bok om medeltiden, om du tycker att det är intressant.
Mer
11 år 7 månader sedan #517929 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skrivarkompis!
Gelehallonet,

Spännande med en bok om medeltiden. Vad under medeltiden kommer du att skriva om?
Mer
9 år 10 månader sedan #667883 av scannercicret
Svar från scannercicret i ämnet Skrivarkompis!
Det jag nu mera skriver om, är en massa fantasier, mest inom hur det kunde vara, inom mitt liv, eller det som jag önskade, var inom mitt liv. Den längsta är på 13 A4 ark, och fortsätter framåt. Vet inte om jag, borde lägga upp den, till min hem siten, eftersom nuvarande ålders gräns, är för 16 åringar, mitt i alltihopa. Medan den handlar om, Scanner Cicret, på ett annorlunda sätt.

Åh vad läckert, man får stavnings hjälp, inom Microsoft Windows 7. E jag kom visst av mig.
Mer
8 år 4 månader sedan #792516 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Skrivarkompis!
Under det senaste året har jag och min man hjälpt en vän med att renskriva från nedklottrat på A4 ark till dator. Det blev en rejäl lunta.
Den handlar mest om hur han känner sig fjättrad av vårdmasineriet. Du som skriver, du som skriver hemma på kammaren, pm: a mig! ALLTID KUL ATT LÄSA ANDRAS ALSTER!