Någon mera än mig som söker relation?

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075505 av Utomjordingen
Ja, psykiatrin ska ju hjälpa men jag tycker att jag på ett sätt har blivit mer stjälpt (vänt upp och ner på allt) än hjälpt och min kvinna kan tycka att psykiatrin och anhöriga har försummat mig, är det för att psykiatrin har kraschat!? Känns i alla fall som om de inte tycker om mig och vill missunna mig... .
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075513 av björk

Utomjordingen skrev: Ja, psykiatrin ska ju hjälpa men jag tycker att jag på ett sätt har blivit mer stjälpt (vänt upp och ner på allt) än hjälpt och min kvinna kan tycka att psykiatrin och anhöriga har försummat mig. Känns som om de inte tycker om mig och vill missunna mig... .



Jag minns en gång då, vi hade godis
framme. Och en som hette Carola
så sade hon, Sansa dej fast med grov emfas.
Hon blev tillsammans med Rektorns son.
Det var för pengarnas skull säkert.
Villan hade en lyster av vräkighet av sej.
Även innanmätet :rotfl 8)
Mer
5 år 8 månader sedan #1076733 av Utomjordingen
Jag frågade min kvinna igår: - "Vad tycker du jag skulle ha gjort på den tiden? Sätta fokus på att arbeta eller sätta fokus på att bli ihop med en kvinna?". Min kvinna kunde inte svara på den frågan om vad psykisk sjuka borde göra.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076735 av Geta
Ofta klarar psykiskt sjuka varken att arbeta eller bli ihop med en kvinna. Du är ett undantag.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076737 av Utomjordingen
Nu när jag har blivit nån slags thriller science fiction gubbe så vill jag idag sätta mer fokus på min hobbyverksamhet!

Om jag inte hade min kvinna, så skulle jag inte göra samma sak igen genom att spela frisk inför någon kvinna för att kunna få nån chans att bli ihop med en kvinna igen. Inser idag att det skulle bara skada mer än göra nytta. Sen är jag gammal idag och är inte lika kärlekstörstig som när jag var ung. Arbetet går i första hand idag... .

Arbetet går i första hand ja - men jag vill arbeta i slumpmässiga rutiner! Kanske för att jag är psykotiskt som kan tappa tid och rum när tid och rum smälter samman ibland för mig!? Sen vill jag inte vara en robot som jag var en gång i tiden... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076739 av Pg
Just nu söker jag ingen relation.
Har för dåligt självförtroende för det.
Däremot om jag var frisk hade jag sökt dessa relationer:
Reskompis: nån att åka på resor med.
Business partner: nån man kan bolla idéer och skapa något med tex. olika projekt där vi har en affärsidé som vi gör plan av efter noga undersökningar av marknaden och som vi trivs med.
Flickvän eller partner: en som jag träffar när jag antingen jobbar eller reser som utvecklas till en relation. Helst inte genom internet.