Hej! Jag är gay och söker en karl!

Mer
4 år 10 månader sedan #1156855 av Klanggedin
Jag gillar Freddie Mercury. Han sjunger fint.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1156863 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!
Åh va kul att du har bögvänner! Då kan vi oxå va bästisar! Fan va kul!

Nej jag är icke binär! En människa av kött och blod precis som dej! Varken svennsonbög eller läderbög utan mänsklig med alla fel och brister precis som alla andra! Så behåll dina bedömningar, placeringar och etiketter för dig själv. Inte ens Sigmund Freud skulle kunna placera mej i nåt fack så långt ifrån strömmen är jag! Jag är min egen herre! Förstår du det?
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1157025 av Richard

RainNo2 skrev: Åh va kul att du har bögvänner! Då kan vi oxå va bästisar! Fan va kul!

Nej jag är icke binär! En människa av kött och blod precis som dej! Varken svennsonbög eller läderbög utan mänsklig med alla fel och brister precis som alla andra! Så behåll dina bedömningar, placeringar och etiketter för dig själv. Inte ens Sigmund Freud skulle kunna placera mej i nåt fack så långt ifrån strömmen är jag! Jag är min egen herre! Förstår du det?

Hade du gått med på att göra "The Train"? Alltså en massa bögar som står på rad o kör varandra i prutten? Är man tillräckligt många kan man göra "The Circle"...
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1157030 av Kloppe
Hej, jag är ej gay, inte min grej. Därför inte aktuellt. Lycka till ändå.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Kloppe.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295672 av Rhododendron
Var det inte Sigmund Freud som sa att homofobi var en psykisk sjukdom?
Mer
3 år 5 månader sedan #1295673 av Geta
Ja, det ansågs det i Sverige fram till 1970-talet. Johan Cullberg, professor i psykiatri fick bakläxa, när han klassade homosexualitet som psykisk störning.