Simmade igår och har träningsvärk idag!

Mer
11 år 5 månader sedan #533547 av ikolito
Simmade 30x25m och idag är jag rätt mör i kroppen. Har dock inte tränat något innan på evigheter, i sommras var jag ute och skulle springa 4km men gick största delen av passet. Simning känns mer som min grej, träning för hela kroppen och mer skonsamt mot leder och muskler än löpning, för att inte tala om tyngdlyftning, som ju kan vara farligt om man inte har någon expert som hjälper en.
Mer
11 år 5 månader sedan #533550 av krokus
Låter bra ikolito! :tummenupp
Jag gillar också att simma men det finns ingen simhall i min kommun. Dåligt va? Det är trevligt att sitta och slappa i bastun efter simningen. :)
Mer
11 år 5 månader sedan #533553 av ikolito
isan,

Vad kasst att det inte finns någon simhall i närheten av där du bor, verkligen.
Mer
11 år 5 månader sedan #533559 av Geta
När jag simmar blir jag så där skönt avslappnad i kroppen och får inte träningsvärk men jag simmar inte så långt åt gången.
Mer
11 år 5 månader sedan #533561 av koi
Jag brukade simma förut. Fick sån där "Motion på recept" för att jag var deprimerad. Då fick jag köpa halvårskort för halva priset.
Mer
11 år 3 månader sedan #553459 av krokus

isan skrev: Jag gillar också att simma men det finns ingen simhall i min kommun.


Jag är blind! (Eller inte.) Men hur som helst, jag upptäckte i fredags när jag var ute och gick att det visst finns en simhall i min kommun. Jippi! :D :D :D