Sockeravtändning

Mer
11 år 3 månader sedan #549756 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sockeravtändning
Torkad frukt är något av det sötaste man kan äta.
Mer
11 år 3 månader sedan #549759 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Sockeravtändning
Socker uppfanns av araber år 650.
Mer
11 år 3 månader sedan #549761 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sockeravtändning
Har ätit torkade äppelringar och sviskon idag, jag blev sugen på det, samt torkade sesamfrön blandade med honung i en bar :dans

Tog ifrån krydd och bakskåpet, där står även många förpackningar med ätbara saker, att använda vid matlagning och vid bakning. Där ligger även blandade nötter, chokladkakor och förpackningar med dextropur, kakao, olika sockersorter, chokladdryck, jag är välförsedd... :groovy :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #549774 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sockeravtändning
Jag har slutat äta vitt socker.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #549775 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Sockeravtändning
*Stevia - 300ggr sötare än vanligt socker.

"Sötin Stevia socker:

Användning: Använd istället för socker i matlagning och bakning.

Naturligt söt fast utan socker.

Sötin kan användas i bakning, matlagning eller till att söta te och kaffe. Produkten är naturligt söt utan socker. Stevia är tillsatt som gör det drygare och sötare än vanligt sötin. Kan användas i all matlagning som ersättning för socker.

•Använd i bakning och matlagning istället för socker.
•Tål uppvärmning.
•Inga konstiga tillsatser.
•Drygare än vanligt sötin och sötare.

Erythritol som finns naturligt i frukt och utvinns genom en skonsam fermenteringsprocess. Stevian kommer från en bladväxt som har använts i Japan under väldigt lång tid som sötning på ett naturligt sätt. Stevia kan vara upp till 300ggr sötare än vanligt socker."


:arrow: [url:326u10pd]http://www.svensktkosttillskott.se/produkt_info.php?products_id=3878&gclid=CPXT2qOb17QCFeR4cAodbC8A2g[/url:326u10pd] :arrow: