Gillar inte inte min mage

Mer
10 år 11 månader sedan #583673 av Zoidar
Ja, gillar inte magen. Tycker den blivit värre på senare tid. Kanske för jag ökat på mina mediciner. Var uppe och vände på 99kg, nu är jag nere på 97,5kg. Vill helst ner på 90, men jag vet att det är rena fantasier.

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 11 månader sedan #583683 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Gillar inte inte min mage
Hur lång är du?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #583700 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Gillar inte inte min mage
Jag vet hur det känns! Jag tror jag blir tvungen att acceptera min kropp som den är. Jag har tränat utan resultat och jag åt typ efter viktväktarnas pointssystem också. Det hände ingenting, förutom att jag såg en aning slankare ut, men bara en aning och det är inge kul så jag lade ner träningen... Jag promenerar ist däremot. Promenerar först och främst för det gör gott psykiskt och såklart för det är bra för hjärtat och så, men någon viktnedgång blir det ju inte... :hjärta
Mer
10 år 11 månader sedan #583721 av Nissegossen
dricka grönsaks juice och få snyggare än jag hade innan!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 11 månader sedan #583723 av Nissegossen
huden kan ha döda hudceller också så man kan köpa en torrborste och peeling.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 11 månader sedan #583737 av Nissegossen
Min mage är ändå mjuk när den är tränad.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum