Har ändrat diet rasar i vikt mina kläder har blivit påsar!

  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #629783 av Outcharlie
De enda ja äter är en apelsin om dagen, lite blåbär och hallon, spenat massor av, lax högst 100 gram om dan, högst 100 gram kycklingbröst utan skinn, ett ägg om dan, tomater varje dag, med olivolja.. Sen en toill två sockerbitar till kaffet. De blir ca 350 kalorier, se ja funderar över är de min abilify som har satts in som har tagit bort min hunger vissa säger man går ned i vikt av det men ja vet inte vad ja ska tro!


En sockerbit innehåller 15 kalorier så ja så farligt är de inte med socker. Men en läsk innehåller minst 20 st sockerbitar
Mer
10 år 4 månader sedan #630005 av Admin1
Jag fastade en gång och fick tvätta jeansen ofta för att de blev för säckiga.
  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #630069 av Outcharlie
Forskning visar man slipper demens, cancer och lever mycket längre på att så få kalorier möjligt efter omständigheter.. De dom fick de ifrån dom såg art dom flesta judar som satt på koncenteationsläger levde uppåt 100 och högre och var friskare i högre grad...


Alla börjar fasta... Ja har döpt min diet till kaffe och sockerbitsdieten med cigg som plus, äter ett ägg om dan där finns nästan alla vitaminer, sen en apelsin för C-vitamin, hallon och blåbär en halv handfull vardera var varje dag för antioxidanter och fytokemikalier, två tomater sen steker ja tomaterna dom blir riktigt jättenyttiga som varma och dessutom e de gott med varma tomater, mer än halva tallriken med spenat och högst ett 100 gram lax eller kycklingfilébröst utan skinn per dag... Sen tar ja några koppar kaffe med en till två sockerbitar och massa cigg thats just about it! Ja får i mej alla vitaminer och bara nyttigheter helt utan kolhydrater nästan förutom nån kanelbulle lr lusse i veckan, ja går igenomsnitt nu ned två kilo per dag!
Mer
10 år 4 månader sedan #630083 av Evillynn
Problemet är att såsmåningom kommer du måsta börja äta mer för att överleva och då kommer du att gå upp en massa igen. Har själv svultit mig själv, fast under tonåren. Det är inte en bra lösning och slutar aldrig bra.
  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #630088 av Outcharlie
Jo men ja kommer aldrig äta mer än ja förbrukar och dessutom så kan man växla till lchf och då de är en ketogendiet som att äta få kalorier så kommer ja kunna äta som vanligt igen men utan kolhydrater och mestadels nyttigheter, finns massa som har gjort det och lyckas likaså min lillebror som ja fick iden fr!


Men tack för att du bryr dej, de ingen som gör det...
Mer
10 år 4 månader sedan #630114 av Eos
Jag bryr mig, men tänkte jag kommer att låta som en hönsmamma. Du behöver fler kalorier för att din kropp ska fungera i längden. Att byta till lchf är ju bra för annars får du inte tillräckligt med protein, med den kost du har nu.
Jag har svultit mig och fick ligga på sjukhus.

Men ändå är jag glad över att du känner dig glad. :hjärta