Mitt löpband

Mer
10 år 4 månader sedan #632055 av Evillynn
Mitt löpband skapades av Evillynn
Igår köpte jag träningskläder och idag var min första dag på löpbandet. 30 minuters intervallträning. Min sambo satt på träningscykeln bredvid mig och cyklade. Det gick fortare än att träna själv. Hatar att träna i allmänhet, men med sällskap och utan att ha en massa annat folk som stirrar på ens röv på gymmet och man tycker att de tänker "vilket fetto!" gick det ok. Duktig Evillynn! Klapp klapp på ryggen!
Mer
10 år 4 månader sedan #632058 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mitt löpband
Bra jobbat! Själv tänker jag gå till gymmet med hela min präktiga frodiga övervikt......
Mer
10 år 4 månader sedan #632059 av koi
Svar från koi i ämnet Mitt löpband
Det är flera överviktiga på mitt gym. Finns även unga spännisar som beundrar sig själv i speglarna.
Mer
10 år 4 månader sedan #632060 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Mitt löpband
Jo, jag vet. Men hade ätstörningar av anorexiart förut och tål inte riktigt att folk tittar på mig.
Mer
10 år 4 månader sedan #632067 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mitt löpband
anorexia är hemskt! jag hade också anorexia en gång för länge sedan - såg ut som ett benrangel. Sedan slog det över i bullimi ock DÅ tålde jag inte att folk skärskådade min kropp......
Mer
10 år 4 månader sedan #632070 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Mitt löpband
Jag med. Bröt ett revben av att ligga på golvet. Det var då jag bestämde mig för att det fick vara nog och började äta som folk.