Jullunchen

Mer
10 år 4 månader sedan #633146 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jullunchen
Min frukost blev klockan sex och sedan gick jag och lade mig igen...... så nu blir det kaffe.
Mer
10 år 4 månader sedan #633202 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jullunchen
Till frukost blev det yoghurt och eftersom jag gjort en helstekt kalkon med alla tillbehör åt jag en god lunch. Det blev massor över och nu står resten i kyl och frys och väntar på användare!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #633203 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Jullunchen
Stort julbord hos dottern och hennes sambo tillsammans med släkt och vänner. Godast var nog sillsalladen som också var hemgjord.
Mer
10 år 4 månader sedan #633206 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Jullunchen
Isa-Alise, gick det bra att träffa din dotters sambos sida av släkten? Hur är det egentligen? Jag själv har fått ta del av min kvinnas sida av släkten, när det gäller hennes syster.
Mer
10 år 4 månader sedan #633252 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Jullunchen
Det blev en riktigt mysig julafton. Fritt från konflikter, bara gemenskap och glädje. Väldigt roligt att träffa dotterns sambos familj. Ovanligt lyckat, faktiskt. Det är stor skillnad mot de jular då jag var sambo och det blev jobbigt med min sambos föräldrar. Då fanns en viss fasa inför julen.
Mer
10 år 4 månader sedan #633254 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jullunchen
Jag hade också en ovanligt avspänd jul om än hektisk och med hög stämning i och med att tomten skulle komma, de små barnen var till sig av förväntan och visste inte om de skulle skratta eller gråta en del av dem....