Biggest loser Sverige

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 veckor sedan #657679 av
Biggest loser Sverige skapades av
hej. kollar ni på biggest loser Sverige som går på tv????????. det går måndagar och tisdagar klockan 21:00 på sjuan..
jag följer det. tycker dom är så jävla duktiga som kämpar så med sin vikt..

för mig går det inge bra med vikten. gick ner 3 kg men dom har jag nog snart gått upp igen för jag köpte glass och en chokladkaka idag. så kommer man nog gå upp några kg under påsk helgen för jag ska åka hem till mamma & papppa i Kopparberg och vara där hela påsken.. det blir ju påskbord eller vad man ska kalla det någon dag. sedan ska vi äta pizza någon dag och grilla någonannan dag..

jag funderar på att börja med cambridgekuren igen för nu måste jag värkligen göra något åt min vikt.. det är en sådan där svältkur som man dricker bara soppor varje dag. hade den för 5-6 år sedan och då gick jag ner 3kg i veckan med ren kur så det är ju bra.. men problemet med sådana där svältkurer är ju att hålla vikten när man gått ner. det blir ju lätt jojo bantning.. :rolleyes:
Mer
10 år 3 veckor sedan #657688 av krokus
Svar från krokus i ämnet Biggest loser sverige
Jo, det händer att jag tittar på det.

Sockersug är svårt att stå emot. Ett tips är att handla mat när du inte är hungrig, då är risken mindre att det slinker ner glass, godis och kakor m.m. i kundkorgen. :tummenupp
Mer
10 år 3 veckor sedan #657694 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Biggest loser sverige
Svårt att handla när man är mätt. Då man inte är sugen på nått.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
10 år 3 veckor sedan #657695 av krokus
Svar från krokus i ämnet Biggest loser sverige
Därför skriver man en inköpslista som man håller sig till. :)
Mer
10 år 3 veckor sedan #657775 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Biggest loser Sverige
Konstigt att det inte funnits bantningsprogram på TV tidigare. Bantning är ju en folkrörelse kan man säga. Tycker annars att TV börjar alltmer likna kvällstidningar om man ser innehållsmässigt. Det var mer seriösa program förr.
Mer
10 år 3 veckor sedan #657777 av islaa
Svar från islaa i ämnet Biggest loser Sverige
Köper nästan bara hem mat men överäter jämt och blir hungrig för ofta. Spelar ingen roll om jag avstår onyttigheter. Får inte styr på det. Gav upp och avbokade dietisten. Mår så jävla dåligt bara.

/Forever fetto