+15kg av medicin, slutar inte gå ner efter

Mer
9 år 11 månader sedan #669391 av Supernovan
Gick från 55kg till 70kg av en medicin jag blev tvingad till (inlagd då) på ca 2 månader, vägde 70 i slutet av november. Fick sluta med den vid jul och nu har jag gått ner igen, det har varit otroligt kämpigt och mått så dåligt över min vikt, bara haft motvind i träningen och viktnedgången.. Väger 58 nu! Men nu är problemet mer att jag inte slutar att gå neråt, senaste 3kg har jag inte ens försökt gå ner, och jag har ingen aptit! Haft ätstörning i 2,5 år tidigare, orolig att det kryper in i mig igen, vad ska jag göra?? Hur ska jag komma upp i tillräckligt med kcal när jag blir mätt efter en halv/en hel macka?
Har inget emot att gå ner till 55kg igen, det är vad jag helst vill, men jag vill ha kontroll!
Mer
9 år 11 månader sedan #669392 av Geta
Bra att du har kontroll annars kryper vikten upp något enormt, när man tar antipsykotika.
Mer
9 år 11 månader sedan #669398 av Supernovan
Jag har slutat med medicinen o har ingen kontroll så den går bara neråt.. Jag kanske var otydlig, sorry för det
Mer
9 år 11 månader sedan #669400 av zoegas
Ta en kur medicin till då.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 11 månader sedan #669402 av Geta
Det var jag som missförstod. Det är sällan som någon här på Viska har problem med att gå ner för mycket i vikt.
Mer
9 år 11 månader sedan #669403 av Supernovan
Ingen möjlighet till det för tillfället, och vill inte gå upp i vikt. Tänkte mer om nån har nån idé vad jag kan göra för att få i mig mer mat/kcal?