Testosteron och muskelmassa

Mer
6 år 4 månader sedan #1003751 av Nissegossen

zoidar skrev: 25 räknas nog som relativt högt inom det normala spannet.

Absolut, jag skulle i detta ligga under 11 om jag skulle komma på fråga på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1003753 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Testosteron och muskelmassa

Nissegossen skrev: Enda chansen för dem är att själva få tag i testosteron och det är klassat som doping bla och du kan få straff för att köpt det illegalt.
M.e.d kasta ingen sten någonstans då jag tror att du själv går förbi på den punkten.


Hur menar du att jag går förbi på den punkten? Att jag köpt läkemedel som är receptbelagda på nätet?

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 4 månader sedan #1003755 av Nissegossen
ssk sade i princip psykologi, jag har inte längre någon vana och då stänger kroppen ned, samt medicinerna

Hur menar du att jag går förbi på den punkten? Att jag köpt läkemedel som är receptbelagda på nätet? Skriv pm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1003758 av Nissegossen

zoidar skrev:
Hur menar du att jag går förbi på den punkten? Att jag köpt läkemedel som är receptbelagda på nätet?

Du har glömt att vi har haft en dialog tidigare och där berättade du om dig själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1003761 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Testosteron och muskelmassa
Mer än jag minns. Men jag har väl ett förflutet som alla andra :mrgreen:

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 4 månader sedan #1003763 av Nissegossen
Ja, du har glömt men inte jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum