Richard's golf-tråd

Mer
5 år 9 månader sedan #1069168 av Drummer
Innan jag blev sjuk så spelade jag Golf! Hade 12,4 i handikapp som bäst och slog 240 m med Drivern som mest! Jag saknar golfen ganska mycket men det är en dyr sport och har inte råd att fortsätta!
Mer
5 år 9 månader sedan #1069825 av Richard
Oj, det var bra Drummer! Jo, det kostar mycket, men som sagt, fick ta över min pappas frus grejer. O pappa har det rätt gott ställt, så han står för kostnaderna. Men det är absolut inte en sport "bara för rika", det kanske var det innan, det kallades moderatbandy o sånt. Men nu är det alla möjliga med o spelar!

Jag byggde en putt-bana hemma. Mattan är lite slätare än greenen, så man ska inte ställa in sig helt på hur hårt man slår, men man kan träna på att sikta.




Jag gjorde ett rör av en ölburk o lite tejp o en låda bakom. La lite böcker o vikter i Theralen-askarna, så att inte bollarna rullar bort. Ligger det bollar ivägen för röret kan man typ bara sikta på en annan boll som mål.

Mer
5 år 9 månader sedan #1069827 av Geta
Så ser det ut hos en äkta läkemedelsanvändare!
Mer
5 år 9 månader sedan #1069839 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Richard's golf-tråd
Har du grävt ned dig i en bunker? Det gäller skyddshjälm på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1070668 av Richard
Svar från Richard i ämnet Richard's golf-tråd
I läxan till i morgon, har jag bl.a. lärt mig att ett golfboll kan lämna slaget med 230 km/h o kan vara livsfarlig. Samt att banpersonal o Michael Douglas alltid har företräde...

Mer
5 år 9 månader sedan #1070693 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Richard's golf-tråd
Ja richard har du övat bunkerslag då? Där kan man bli lagom putt vill ja lova :mrgreen: golfade som barn å tonåring.