Åt 36 hela ägg om dagen i 5 år

Mer
5 år 1 månad sedan #1138740 av Nissegossen
För mat i naturen hur hittar man enklast kött till att äta? Jo, där änder där de brukar samlas så flyr de samtliga för hot som kommer mot dem. Gå 10 meter bort klä av dig, simma under vattnet de simmar i par, ryck ned dem bägge i fötterna ta med döda eld plocka dem grilla, käket klart. De är aldrig rädda för hot under vattnet. Kanada gäss flyr utom skotthåll för jägare, ta på dig snorkel simma under vattnet, så får du äta gåsamiddag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1138743 av Maxjohan1983
Denna Nisse:

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138746 av Zoidar

Maxjohan1983 skrev: Zoidar... 300 mg är 1,5 ägg per dag... så för varje ytterligare halva du äter ökar risken till död med 1.9%

Jag åt 4 ägg per dag... då var min dödsrisk 33.25% högre...


Aha, låter faktiskt i mina öron som trams att 1,5 ägg om dagen skulle öka risk för hjärtsjukdom. Det finns mycket forskning som visar på motsatsen också. Detta klipp kan vara intressant där man pratar med en expert på området. Professor som forskat i 45 år.

www.tv4.se/nyheterna/klipp/d%C3%A5liga-n...onsumtionen-11974973

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138748 av Maxjohan1983
Han i klippet... "det är så jobbigt att göra frukost så det blir bara nåt i veckan" ... hehe..

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan #1138749 av Nissegossen

Maxjohan1983 skrev: Denna Nisse:


Redan iväg skickad per E-post till min lärare i överlevnad Lennart zeilon
www.google.se/search?source=hp&ei=VU6WXK...i39j0i13.dT0P58LvrE4

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1138750 av Maxjohan1983
:tummenupp :tummenupp

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln