Ät gott och bränn fett – 18 enkla knep

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278761 av Nissegossen

Pimed skrev: Hehe! Jo min väns morfar tog en nubbe på morgonen. Han blev över 90 år nånting.

Det var två journalister med 10 års mellanrum de var utskickade bägge till två olika äldre damer som fyllt 100 år,. bägge ställde samma fråga, hur har ni kunnat bli så gammal? Bägge svarade jag har en flaska starkt i mitt skafferi, jag tar en nubbe varje morgon, sedan får flaskan stå, så har jag blivit 100 år

Jag själv läste det bägge gångerna. Nyhetstorka?

Kände en han hade varit i besättning på en fiskebåt, han berättade att kapten bjöd på en sup varje morgon för att de skulle stå ut, i den situation de var i

Använd samma tankar på dig själv, du måste ha det hemma, men ändå inte röra det, när du kan det har du dessutom funnit ett sätt, där du kan sluta med det. Att inte ha det hemma funkar inte då går du ut och köper det. Avstå från att ta det, du måste kunna ha det utan att röra det annars köper du det är något som fungerar på mig

Hitta ditt eget sett ty alla är vi olika

I Skagerrak ligger skroven av krigsskepp från Skagerrak slaget i ww1 för fisken bra gömställen, en från öarna sade, vrakens sidor är blanka på grund av mycket fisk där de tar trålen längs med sidorna och en plats på sjökortet benämnde de Döebertshåla det kom med upp en skalle Bert sparkade ned den i havet varpå platsen blev benämnd Döebertshåla

Fiskare är djupt troende på Jesus och allt som är i havet skall vara det och betecknas gravplats, havet ger, havet tar

En gammal man stod och spanade ut över havet i Skottland storm på havet. Dit kom en amerikan ser du ut mot Amerika, Gubben sade, jag ser mycket längre. Hur då? gamlingen, pekade rätt upp mot stjärnorna han såg sin son däruppe bland stjärnorna

Min son är där ute!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.