Har ni allergier?

Mer
14 år 6 månader sedan #249422 av Mars
Svar från Mars i ämnet Har ni allergier?
:lol: :lol: :lol: Ja! Det är jag. Jag är speciellt allergisk mot äpplen och häxor! Åh, nej. Nu kan jag inte visa mig ute i trollskogen längre. Nu vet dvärgarna att snövit är schizzo.
Mer
14 år 6 månader sedan #249423 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni allergier?
Varje år är det värst för mig strax innan snön lägger sig och precis när den töar bort.
De har inte kunnat hitta något när de prickat mig på armen och vid ett senare tillfälle, när de försökte spåra antikroppar mot någonting känt...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #249435 av Mars
Svar från Mars i ämnet Har ni allergier?
Även fast en del kanske vet vem jag är nu (de jag träffat inom vården) så står jag för det. Och btw, allergierna är nästan jobbigare än schizofrenin. *lite smått paranoid, men medveten om det* *ska sluta spamma tråden. Förlåt Malin*
Mer
14 år 6 månader sedan #249441 av mopa
Svar från mopa i ämnet Har ni allergier?
Jag är allergisk mot dom flesta tvättmedel, rengöringsmedel mm. Får köpa medel utan parfym, fosfater o annat onödit.
Mer
14 år 6 månader sedan #249462 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Har ni allergier?
Jag är allergisk mot kombinationen malt/etanol. Har även ganska nyligen blivit allergisk mot nötter.
Mer
14 år 6 månader sedan #249469 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni allergier?
:lol: Då kan du ju inte dricka julmust heller om du vill ha glögg också!
Illa, mycket illa.. :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum