Till läkare

Mer
12 år 5 månader sedan #444000 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Till läkare
Om det skjuts upp så länge är det inget farligt utan mer ett kosmetiskt ingrepp. Det kommer att gå bra för dig, men det hade varit mycket värre om du opererats i händer eller fötter som man är väldigt beroende av.
Mer
12 år 5 månader sedan #444001 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Till läkare
Jo men det är ju så att det känns som det är något som vill ur min kropp....Jag har ju väldigt bra hörsel som tom.ibland kan vara jobbig för jag hör ljud som andra knappt hör....därav jag tror att det är dessa utomjordlingar som satt in någon form av manik som förstärker min hörsel och som dom kan plocka data ifrån....detta är nog insatt vid botföring..antaglingen som ganska ung då jag har haft superhörsel länge
Mer
12 år 5 månader sedan #444117 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Till läkare
Nej, det är ingen manick i örat som utomjordingar satt in utan jag gissar att det är en fettknöl, som är helt ofarlig. Jag har själv haft flera fettknölar som opererats bort. Sade inte läkaren vad det kunde vara för en sorts knöl?
Mer
12 år 5 månader sedan #444118 av Geta
Svar från Geta i ämnet Till läkare
Det kallas Lipom. Jag har också opererat bort en fettknöl på sidan av magen. Det gjorde man på Vårdcentralen.
Det brukar göra ont i ärret vid omslag på vädret.
Mer
12 år 5 månader sedan #444138 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Till läkare
Nu skräms du Geta! :dans Vid väderomslag? Tja, jag undrar ju, vilket fältslag var du med om i Antiken? :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 månader sedan #444140 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Till läkare
Nej detta är ingen fettknöl