Det är kört... blir ledsen.......

Mer
7 år 4 månader sedan #889484 av Lelle
för några veckor sedan kom det lite ofrivilligt i ben och arm, särskilt om jag låg ner. De senaste dagarna undrade jag inte om tungan rörde sig lite. Men nu hade jag hade inte gått och lagt mig ännu var uppe inatt och kände hur det höll på att bli okontrollerat för tungan och så plötsligt bara automatiskt ofrivilligt sträcktes tungan ut! jag känner att det håller på att hända igen.

blir ledsen för jag förstår... ni behöver inte säga! Det är kört men kommer ta med det till läkaren, har möte en bit efter 9 på morgonen.

:nej :nej :nej just nu är jag stum mållös vill inte prata med nån
Mer
7 år 4 månader sedan #889485 av lärjungenMatteus
Jesus svarade honom: »Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.
Mer
7 år 4 månader sedan #889488 av Lelle
ingen lögn, tungan gick utanför munnen ofrivilligt. men det var nog bara en tillfällighet :tänk . och jag måste ju ha antipsykotika- blir sjuk annars. jag har redan haft 3 psykoser! en 4:e?. hm... skulle inte tro det
Mer
7 år 4 månader sedan #889489 av Lelle
mitt boendestöd kommer kl 8 , hon har jobbat på beckomberga så hon kan ju sånt här. efter kl 9, möte med nya läkaren...
Mer
7 år 4 månader sedan #889506 av Geta
Jag tvivlar på att du har tardiva dyskinesier. Det var nog en tillfällighet att du räckte ut tungan.
Mer
7 år 4 månader sedan #889510 av Lelle
Mötet var bra. Han sa att vi kan byta men inte nu när alla går på ledighet och sånt och det låter ju i och för sig klokt! jag förstod att han var kunnig, fick ju överläkaren för mottagningen !. ska komma tillbaka lite senare i januari och han sa att vi kan byta. Men kanske jag borde ge upp idyllen om att få vara smala jag.. luften har på något sätt tagit slut, man kvävs. jag har inget gott med abilify. nu lägger jag mig i sängen, drar täcker över huvudet...ligger kvar